1 vecka kvar!

Puh idag är det 1 vecka kvar till bröllopet vilket känns helt sjukt!!!! Jag har planerat sedan mitten av april förra året och jag vill inte att det ska ta slut, det är ju så fantastiskt roligt och jag älskar det (trots viss beslutsångest..)! Kommer bli så tomt men samtidigt så fantastiskt när bröllopet är över, då börjar ju resten av livet :)
 
Just nu känns allt rätt bra, det som är stört är att fixa med festprogrammen. På något sätt har typ tre sidor försvunnit så jag måste skriva om några gästpresentationer - självklart dom svåraste!!! *typiskt* Men det ska fixas och skrivas ut idag. Vi måste också sätta ihop pärm + vigselprogram och söta Linda kom med ett bra förslag som vi ska testa!
 
Nu ska jag iväg till gymmet och köra ett pass skivstång på Friskis!
 
Gaaaaaahhhhh 1 vecka kvar!!!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lizette Vånemo

Ja, tiden bara rinner iväg. 2 veckor kvar för vår del.

Svar: Åh det kommer bli fantastiskt! Är ni i fas med planerandet?
Johanna Augustesen

2012-07-28 @ 15:57:49
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Lizette

Både och känner jag i fas.. Beror på vilken dag jag kollar.. ;)

2012-07-31 @ 20:16:28
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0