Provsminkning

Kom precis hem efter en provsminkning på Parelle är i Kalmar, duktiga Emelie ska göra mig vacker på lördag så vi provade oss fram till vad jag gillade idag.
 
Såååååå otroligt duktig tjej och fantastiskt trevlig också (mycket bra bonus!). Hade med mig mamma också som lite sällskap och vi var överrens om att resultatet blir perfekt och väldigt "Johannaigt". Jag vill ha kanske mycket smink med fokus på ögonen men samtidigt vill jag ju att läppar och kinder också ska synas på bilderna. Emelie tyckte också det var skoj att jag ville ha lite extra :)
 
Köpte mig ett puder från Clarins att använda on the big day samt ett otroligt fint läppstift från Dior. Love love love! Rätt dyrt men man måste ju lyxa till det ibland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0