Pyssel pyssel pyssel

Idag har jag en riktigt riktigt pysslig dag då jag fixar rekvisita till bröllopet och fotograferingen. Har satt ihop små goodiebags till tärnorna med deras smycken och gjort klar Richards morgongåva..man får passa på när han väl lämnar hemmet :p
 
Kan fotofarande inte bestämma mig för hur jag ska sätta ihop vigselprogrammen, gaaahhh jag får ett frispel snart!!! Ska kolla runt på internet vilka smarta lösningar andra brudar kommit på så hoppas jag att jag kan sätta ihop dom nuuu på direkten. Vore skönt om det vore klart :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Ville bara önska lycka till! Har följt din blogg ett tag eftersom våra vigseldatum låg ganska nära! Glöm inte att njuta! Kram Johanna

2012-07-30 @ 12:06:41
URL: http://Www.Isgrens.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej! Tack så mycket - vad gullig du är!!
Jag ska komma ihåg att njuta riktigt riktigt ordentligt :)
Kram!

2012-07-30 @ 23:01:23
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0