Spray tan?

Jag är blek..inte jätteblek men verkligen inte brun! Och man vill ju ha färg på den stora dagen..
 
Frågan är:
Ska jag gå och få en spray tan?
 
Har Doves BUS hemma som jag använt en gång, men den är rätt svår att få jämn så därför jag funderar på en spray tan istället. Har hittat ett ställe som gör halvkropp för 195:- och helkropp för 250:- och jag behöver ju bara en halvkropp eftersom jag kommer ha strumpbyxor på mig - you can not see the legs!
 
Men vill ju verkligen inte se orange ut så jag tror inte att jag kommer våga göra en spray tan. Det är som gjort för ett misslyckande!!
 
Hur gjorde ni/kommer ni att göra?
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan!

Jag har varit inte och läst din blogg några gånger men har inte skrivit till dig innan. Vilken fin blogg du har :-) Jättekul att läsa!

Vi ska också gifta oss, dock en vecka efter er. Därför är det så kul att läsa din blogg eftersom jag också går runt med alla de tankar du har haha..

Jag skulle inte våga spraytana mig. Tänk om det blir helt galet, vad gör du då?! Gör det inte tror jag. Jag funderar däremot på om man kanske ska sola solarium två gånger den veckan. Har du funderat på det?

Hälsningar Karin

Svar: Tack för att du läser och dina tips! :) Jag solade några gånger inför bröllopet men gav ingenting, bestämde mig därför för att vara el natural - mitt bleka jag och det blev så bra så!
Johanna Augustesen

2012-07-31 @ 00:02:44
Postat av: Ina

Hej hej

Jamen om du sprejar halva kroppen ser det bara konstig ut sen om ni nu ska resa!!
jag har använt doves body lotion med bus, alltså bus blandad med lotion, den är bra men den torkade ut min kropp ...
kram

2012-07-31 @ 13:39:29
URL: http://inasdag.blogg.se
Postat av: victoria

Av erfarenhet brukar färgen kladda av sig så jag skulle inte rekommendera dig att göra den om du inte så klart vill ha lite oranga fläckar på klänningen och se flammig ut i ansiktet efter du börjat svettas lite lätt ;)

Svar: Hihi därför jag skippade det..not worth it in the end!
Johanna Augustesen

2012-08-01 @ 17:07:19
Postat av: Åsa

Hej, Synd att jag inte såg detta inlägg förrän nu, (har varit bortrest en vecka). Jag gjorde en spraytan på salong innan bröllopet och jag blev sååå nöjd. Men jag var där ca 3 veckor innan med och gjorde en provspray. Tur var det för den gången blev det lite väl brunt, så innan bröllopet drog hon ner färgen lite. Både jag och min tärna gjorde det och jag kände mig så fräsch på bröllopsdagen. Inte alls blek och tråkig då jag i vanliga fall har svårt att få färg. Vi var på Team Wellness som ligger borta vid djurjukhuset i Kalmarhttp://www.teamwellness.se/

Ha en underbar bröllopsdag!! // Åsa

Svar: Åh typiskt! Men jag var en vacker blek brud ändå..hade inte vågat göra en spraytan innan...hade säkert bara färgat av sig :p Hihi! Men härligt att veta att det finns ett vettigt ställe att besöka om man ska iväg på något annat speciellt i framtiden :)Tack för tipset!
Johanna Augustesen

2012-08-03 @ 10:26:46
Postat av: Randyaxorp

If you’re upset about your weight and want to lose a little more, get this…

An overweight mother with pre-diabetes has just SHOCKED the medical
community by losing an unheard of 22lbs pounds in just 13 days…

....Without starving herself, she lost a total of 37lbs in the first month!
-> CLICK HERE to see her Transformation Pics!

...Even without exercising, she went on to burn off 84lbs (almost a pound a day)
and eliminated any sign of diabetes or any other life-ending diseases.

And the amazing thing is…

All she did was this D.I.Y. “carb-pairing” trick that reconditions your 3 female
weight-loss hormones to drastically accelerate fat-burning while still eating the
foods you love.

Check it out for yourself…

“Carb-Pairing” Melts Away 37 Pounds in Just 20 Days (WOMEN ONLY)

Enjoy!

2019-09-06 @ 08:10:09
URL: http://webbyt.co/weightloss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0