Gravering av ringar

Nu har jag och älsklingen precis varit i stan och lämnat in våra vigselringar hos Molins Guld & Silver. Jag kommer ju ha två ringar som är väldigt tunna (2mm breda) så var osäker med hur mycket man kunda gravera men det var absolut inget problem..dom löser allt :)

Richards ring: Johanna 14/4-2011 4/8-2012
Johanna ring 1: Richard ♥ 4/8 - 2012
Johanna ring 2: J ∞∞ R 4/8 - 2012

Vi får tillbaka dom om en vecka max. Ville lämna in dom i tid så det inte blir semestertider och guldsmederna förvinner + skönt att checka av ytterligare en sak. Stort + att det är gratis också :) Förlovningsringen ska jag lämna in någon dag innan bröllopet för putsning också.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Så du ska inte ha förlovningsdatumet i den ena ringen?

2012-06-07 @ 20:06:32
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lizette: Jag har redan en förlovningsring med det datumet i :)

2012-06-07 @ 23:36:10
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0