Pinspiration

Det finns väldigt mycket inspiration online och i början av bröllopsplaneringen hade jag en pärm där jag klistrade in alla fina och inspirerande bilder jag hittade. Sen gick jag över till att spara bilderna på datorn...

Men på senaste tiden har jag gått online och använder mig uteslutande av Pinterest!! En underbar sida jag tar för givet alla hört talas om, men man gör iaf inspirationstavlor online. Jag är en newbie men finns ju huuuuuur mycket som helst online och detta är det perfekta sättet att spara inspirationen...och andra kan gå in och se vad du gillar :)

Jag har bland annat en inspirtionstavla med Skönhet, Bröllopsidéer och Bröllopsfoton.

Vill ni kika på mina boards? Besök: http://pinterest.com/augustesen/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0