Pyssel

Åhhhh var hemma och fikade hos Linda ikväll och mitt mål var att låna med mig en rolig sax av henne för att pyssla. Tror ni att jag fick med saxen hem?
NEJ!!!!

Jag hade tänkt fixa med våra placeringskort i helgen men antar att det inte blir så :p Ska be henne ta med den då jag vet hon ska in till stan i helgen. Då kan jag fixa placeringskorten på söndag..ska flirta lite med svärmor om hon kan skriva alla namnen! Jag har en värdelös handstil :( Mamma skriver superfint men hon är så långt bort.

Annars har jag fixat lite med festprogrammen, men ska det vara liggande eller stående? Who knows? Ska nog ta och köpa våra ljus också och fixa till dom, måste bara bestämma vilka vi ska ha :p Och fundera lite mer ordentligt på bordsplaceringen!!! Åh beslut beslut beslut!

Hur går ert planerande?

Smart bordsplacering :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var inte lätt med bordsplaceringen, tror dock att vår är klar. Gjorde min "karta" i Photoshop och ska skriva ut den på jobbet i A3-format - sen planerar jag att köpa en gammal ram på Myrorna/Röda korset och placera kartan i.

Annars går det rätt bra med plnaeringen, men nu börjar det kännas att tiden är knapp - mindre än en månad kvar för oss! :)

Svar: Det är ju perfekt!!! Jag har inte tillgång till en skrivare med större papper så vi får klippa och klistra. Kommer köpa en större ram från Ikea att sätta vår i :)Åhh visst går tiden snabbt? Känns galet att det snart är dags :)
Johanna Augustesen

2012-06-24 @ 09:31:30
URL: http://inodochlust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0