Drömmer mig bort till Mexiko

Igår träffade jag två av Kalmarbrudarna, de andra två medlemmarna i Torsdagsbrudar, och hade vinkväll med inslag av The Tea Show (haha omg!)..såå var inte 100% imorse så blev en lugn start på dagen. Då passade jag på att surfa smekmånadshotell och jag hittade ett riktigt najs hotell utanför Cancun, Mexiko.

Är lite tveksam på om jag vill spendera min smekmånad i ett land där jag redan varit..känns lite tråkigt :p Men detta hotell är oemotståndligt, ren lyx och massa kul att göra - Excellence Riviera Cancun Playa Mujeres! Bokar man via Ving har dom direktflyg men blir lite dyrare då man inte kan använda hotellets promotions..men bokar man själv  får man byta flyg två gånger. Hum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0