Klänning på bröllopsfesten?

Är lite sugen på att beställa en "extra" bröllopsklänning som är passande på bröllopsfesten, en backup om något skulle hända med min vackra bröllopsklänning *host rödvin* och om det skulle bli FÖR varmt i min klänning. Den jag har hängande hemma hos pappa är en riktig biff = väger en hel massa och lär ju bli galet varm.

Vill hitta en fin klänning som är kort och inte kosta mer än 1000:- (MAX) så funderar på att beställa en från Kina!
Någon som har något annat tips på inköpsställe?

TLW0021 79.95 dollar - 570 sek


Kommentarer
Postat av: Matilda

Om jag väljer en klänning utan släp så kommer det bli samma. Men visst dras ögat åt dom mera "fest" klänningarna också. Så man vet ju aldrig hur det slutar. :p

2012-03-19 @ 21:54:22
URL: http://Morsantilda.blogspot.com
Postat av: Jessicaia

Min blivande vill att jag ska ha en "party klänning" också. Jag var tveksam till en början, men blir mer och mer inne på hans linje, eftersom det lär bli svårdansat i den klänningen jag ska ha. Tror jag ska se efter på studentklänningarna när de kommer, finns ju finare sådana med :)

2012-03-20 @ 15:12:43
URL: http://jessicaia.blogg.se/brollop
Postat av: Johanna

Jessicaia: Ja men jag väntar också på studentklänningarna, finns inte så många fina vita klänningar i handeln nu :p Känns som en bra backup om inte annat, jag är så klumpig och vem vet man kanske svettas ihjäl i brudklänningen.



Matilda: Det är roligt att kolla men att bestämma sig är inte lika kul :p

2012-03-20 @ 18:37:35
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej, Du kanske redan varit inne på sidan, men DHGate har ju många klänningar. Det är en kinasajt med horribelt många klänningar. Billiga är de med.



Halkade in på din blogg efter att ha läst om dig och ditt bröllop i Barometern. / Åsa

2012-03-21 @ 19:37:12
Postat av: Johanna

Åsa: Ja men jag måste kolla in den sidan, vet flera som shoppat där men helt glömt bort den!



Nej vad roligt, välkommen till bloggen :)

2012-03-23 @ 19:23:48
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0