Lugnet före stormen?

Händer inte så mycket på planeringsfronten just nu.

Vi har grunden bokad så vi kommer att gifta oss..vi kommer ha en festlokal med mat och serveringspersonal..vi kommer ha kläder på oss och förhoppningsvis massa trevliga gäster där ockå!

Det som jag måste ta tag i nu är detaljerna - vilka dekorationer vi ska ha och vart vi ska ha dom! Eftersom vi såg lokalen helt tom och inte vet vilka möbler som kommer stå var är det ju rätt klurigt att planera nu. Men borden kan jag iaf planera så ska leta inspiration nu :)

Borde börja beställa saker men vill inte riktigt göra det än, vill gärna hitta jobb så jag verkligen vet att vi har råd med allt.

Riktigt fin dukning :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Måste bara säga att jag älskar din blogg! Har följt dig ett tag nu och det är alltid lika kul att läsa dina inlägg. Det är extra roligt eftersom jag befinner mig i precis samma sits som du. Gifter mig första september. Är också färdig med själva "grunden" och befinner mig på detaljer och dekorationer. Hoppas allt kommer gå bra för er :)

2012-03-14 @ 21:52:06
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alexandra: Nej vad söt du är, tack så jättemycket! :) Visst är det klurigt? Man vet inte riktigt vad man ska ta tag i..varning för magsår i huvudet :p

Hoppas det går bra för er också!

2012-03-15 @ 09:24:07
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0