Beställt blommorna, igen

Vi beställde våra blommor för någon månad sedan från världens sötaste florist i Berga Centrum här i Kalmar, liten söt butik :) Jag skulle dock skicka över lite bilder om hur jag tänkt det vilket jag inte hade gjort *host* Vilket var tur eftersom vi nån vecka sedan fick veta att vi inte kommer kunna få pioner - vilket var perfekt då jag hittat något jag gillar mer.

Nu har jag skickat iväg beskrivning + bilder på brudbukett, tärnbuketterna, knapphålsblommorna samt bordsdekorationerna. Hoppas att vi sparar någon slant eftersom det inte blir några pioner + mindre bordsdekorationer.

*Happy dance!!!*

Brudslöja kommer vara vår temablomma som kommer vara del av alla buketter och arrangemang.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefint med brudslöja, funderar på om min tärna ska få ha det i sin bukett. Själv är jag fortfarande inne på pioner, men jag kanske också hinner ändra mig! :)

2012-05-20 @ 15:24:21
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna: Ja brudslöja är en fantastisk blomma, och det gör det ju bara bättre att den är billig - mycket för pengarna! Pioner är ju supervackert så inget fel med det :)

2012-05-20 @ 18:12:20
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0