Frustrerad!!!

Jag ville skicka ut våra inbjudningskort SENAST denna vecka men så kommer det absolut inte att bli och det ger mig magsår..vi har ju redan skrivit ut inbjudningarna och monterat dom så OSA-datumet går ju inte att ändra. Vi tyckte att 16 juni blir ett bra datum och som det ser ut nu kommer dom ha en månad på sig att OSA.

Det som förstör är att satinbanden jag beställt inte kommit än..dom skulle kommit förra veckan men nej. Gick förbi tygaffären idag för att kolla men nej dom hade inte fått in dom. Förhoppningsvis skulle dom komma innan slutet av veckan...suuuuccckkk!!!! Ska det vara så svårt att skicka två små rullar? Komsi komsi! Hon i butiken skulle ringa mig på direkten när dom kom, sa att det börjar bli brottom!

Annars händer inte så mycket på bröllopsfronten, gjorde en lista igår med saker vi ska beta av denna månad. Bla köpa paraplyer, göra färdigt vigsel- och festprogrammen samt bestämma om jag ska ha krona eller tiara.


Kommentarer
Postat av: K

Hej! Förstår att det är frustrerande, vi fick också ut inbjudningarna några veckor för sent och folk undrade om de kom bort :)Va spännande att bestämma mellan tiara eller krona, kan du inte visa bilder?

Själv ska jag gifta mig i juli så det är verkligen sista tiden nu det blir mer och mer. haha men så skapar man det ju själv också. Vi måste ju inte ha ett godis bord men... :)

2012-05-02 @ 23:50:27
URL: http://soderlya.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! :) Vi har ju redan skickat ut std så folk vet ju när bröllopet är men man vill ju ge dom lite tid att svara :p

Nej jag har ju inga bilder på kronan, ska förbi mormor nästa vecka och då tar jag nog den med mig. Tiaran har jag inte hittat någon, såg en fin i sthlm för 750:- men det är föör dyrt!

Nej vad roligt, visst börjar det kännas att det närmar sig, massa kul att göra!

2012-05-03 @ 12:22:15
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Pelmay

Åh vad tråkigt! Det går inte buda in ("köp nu" är ju direkt) på Tradera?? :)



Förlåt att jag läste Din kommentar ovan...vill gärna tipsa om att Tiaror också finns att köpa på Tradera! Även Glitter säljer tiaror, lite billigare :)



Kram kram!

2012-05-04 @ 00:07:52
URL: http://tusenochenskatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0