Möte med Villa Solbacken

Igår hade vi möte med Jenny på Villa Solbacken för att gå igenom allting vi tänkt, gick igenom allting med en annan på Partykompaniet men nu är det Jenny som är ansvarit. Mötet gick bra och vi gick igenom det mesta och lite till vilket känns superbra :) Jag hade med mig mitt block med ett A4 fyllt med frågor och fick svar på nästan allt, vissa priser skulle hon återkomma med.

Kände mig så lättade när vi gick därifrån igår. Vi behöver tänka om lite med bordsplaceringen men det är också det enda som vi måste göra om som inte går enligt plan. Fick nämligen inte plats med tre tungor så vi kommer få köra fyra tungor vilket var snyggast i lokalen. Haha vi ställde upp borden för att vara säkra på att det skulle fungera.

Rummet där vi ska servera maten var större än jag kom ihåg vilket är trevligt såklart då bar och buffé får gott om plats. Nu har vi också gått igenom cateringfirmans bufféer och kombinerat ihop vår egen. Det vi väntar på är lite prisuppgifter för kaffe, dukar, is och en ny förrätt från catering innan allt med mat + servering är klart. YAAAY!!!

Lägger upp lite bilder som jag tog senare om någon vill se :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nyfiken på er buffe? Vi ska också ha buffe men vet inte helt hundra vad den ska innehålla. Vill du avslöja er:)

2012-06-05 @ 23:40:19
Postat av: Johanna

Susanne: Vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska ha för buffé, väntar på offert på vad vårt förslag kan kosta. Men kommer vara potatisgratäng, pastasallad, kyckling, lax och lite till. En rätt enkel :)

2012-06-06 @ 14:49:48
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Susanne

Låter gott:) vi var säkra på en buffe men när vi provsmaka så var det inte alls som vi tänkt oss. Ska snart ha ett möte och bestämma oss för maten:)

2012-06-11 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0