Snackat med prästen

I eftermiddags ringde prästen som ska viga oss, Christer Munther hette han och var riktigt trevlig!

Han ville boka in tid för vigselsamtal, så i mitten av Juli ska vi träffa honom i Domkyrkan..tycker det är väldigt udda eftersom vi ska vigas i Slottskyrkan och självklart vill vi öva i den lokalen...inte domkyrkan! Men tydligen har dom inte tillgång till Slottskyrkan på vardagar, herregud det är guds hus!

Ska bli spännande och se vad det är för en prick! Vill inte ha en torr vigsel men han lät som sagt väldigt trevlig och Thea som ska vigas 15.00 samma dag ska också ha honom och dom hade tydligen redan träffats och hon gillade honom :p

Här framme står vi om nästan 2 månader..åh vilken lycka!


Kommentarer
Postat av: Bride to be*

Hej!



Tack för alla tips, får spåna vidare vi kommer ju inte gifta oss förens i Augusti nästa år så det finns gott om tid!

Saker jag kommer göra själv (+lite hjälp) är:

Tårtorna

Maten

Klänningen

Kläder till brudnäbb

Inbjudningar

Meny

Program

Sminket

Möjligen buketten också beror på tiden.

Dekorationerna

Som du kanske förstår så är jag en väldigt kreativ person som iallafall tror att jag kan fixa allt och hålla 100 bollar i luften sammtidigt.....



MVH/

Bride to Be*

2012-05-31 @ 08:40:31
URL: http://happyhitched.blogg.se/
Postat av: juli

jag ska gifta mej i september och börjar bli lite nervös över att inte prästen har hört av sig, men då kan jag vara lugn ett tag till iaf.

2012-05-31 @ 09:06:20
URL: http://smulanjuli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Juli: Ja vi fick information när vi bokat att prästen ofta hör av sig någon månad innan vigseln. Våran skulle på semester nu så därför han hörde av sig lite tidigare ändå. Vi kommer träffa honom 2 veckor innan själva vigseln :)

2012-05-31 @ 14:29:28
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0