Våra inbjudningskort

Nu har vi ju skickat ut våra inbjudningskort och nästan alla har fått dom så tänkte dela med mig av resultatet.
Jag är sååååå nöjd med dom och gästerna verkar ha tyckt om dom också!

Dom skickades ut 2,5 månader innan bröllopet ungefär vilket känns lagom!

Det rosa pappret är cardstock (2 olika då det inte fanns nog av den rosa skimriga), det vita pappret är vanligt papper från skrivaren där jag stansat ut med hjälp av en Martha Steward puncher. Det rosa sidenrosetten skulle från början sitta på utsidan men tyckte det var lite charmigt att ha något på insidan också :)
Lite i sista minuten kom jag fram till att sätta det breda spetsbandet (ebay) på utsidan för att få en romantisk feeling. Sen skickades dom i cellofanpåsar beställda från Ebay!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättesöta! :) Duktig du är, vet inte om jag kommentarade skorna - men sååå fina har redan visat dom för en kollega som också ska gifta sig i år! Du är verkligen inspirerande!

2012-05-11 @ 11:17:05
Postat av: Cicci

Jättfina! :)

2012-05-11 @ 11:48:36
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lisa: Åh så glad jag blir..och så söt du är! Tack så mycket :)



Cicci: Tackar!

2012-05-13 @ 19:45:57
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååå vilka fina inbjudningskort!! Har bara ett ord: inspiration!tack!

2012-06-19 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0