Wow vilken snygg tårta

Hittade denna bild på Elaine Eksvärds blogg, dom gifte sig förra sommaren och herregud vilken mumsig och snygg tårta dom hade. Det är den typen av tårta som jag döpt "svennetårta" men detta var ju galet snyggt :)

Det var vit- och mörk chokladmoussetårta med passionsfruktspannacotta i ena och hallonpannacotta i andra. Samma smaker som jag velat ha hela tiden med andra ord. Tyckte det blev lite piffigare med två olika färger på tårtorna.

Vad tycker ni ska man ha enskilda tårtor eller en stapeltårta? Vad är finast?

*Mums*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi ska ha enkla tårtor, brevid varandra...två olika sorter, pga att jag och min blivande har totalt olika smak när det kommer till tårta!



Shit...en dag kvar, sen är det dagen B, som i Bröllop ;)

2012-05-17 @ 22:11:09
URL: http://jessicaia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jessica: Ja men haha då är det ju perfekt att kunna ha olika smaker ju!!



ÅHHHHH jag är så avis...vill också att våran dag ska vara här!!! Du måste lägga upp bilder asap efteråt för jag kommer sitta som på nålar hela lördagen! Det kommer bli awesome :)

2012-05-17 @ 22:27:01
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0