Tackkort

Ikväll bestämde vi oss äntligen för hur vi vill ha tackkorten.
 
Korten ska vara ute hos gästerna senast på torsdag om en vecka - då har vi varit gifta i två månader. Längre än så tycker jag inte man kan vänta..men det är nog bara jag :p
 
Själva korten beställde vi Online via ett fotolabb och dom ska levereras på måndag så i helgen ska jag köpa dom andra ingredienserna som behövs. Sen blir det pyssel måndag-tisdag så dom är redo att skickas onsdag eftermiddag.
 
ÄLSKAR verkligen korten, hoppas att dom kommer bli uppskattade för jag tycker dom är great. Klassiskt men ändå inte kan jag säga. Lägger upp en bild nästa torsdag så ni också får se :)
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej!
Vart beställde ni tackkorten ifrån?

2013-08-27 @ 12:02:59
URL: http://jojosfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0